© Παρέχεται από: LiFO
Πελάτισσα παρήγγειλε από σουβλατζίδικο και ζήτησε να μην της στείλουν «μελαμψό διανομέα». Η απάντηση του μαγαζιού ήρθε με μια φωτογραφία και ένα δυνατό μήνυμα κόντρα στον ρατσισμό.
Τη ρατσιστική συμπεριφορά έκανε γνωστή το ίδιο το σουβλατζίδικο στους λογαριασμούς που διατηρεί στα social media, εκεί όπου ήρθε και η απάντησή για τον διανομέα.
Συγκεκριμένα, το μαγαζί ανάρτησε μια φωτογραφία με την ιδιοκτήτρια και τον Deep, ο οποίος εργάζεται ως διανομέας στο σουβλατζίδικο, τονίζοντας πως είναι ένας αξιόλογος άνθρωπος αλλά και οικογένειά τους.
Το σουβλατζίδικο ζήτησε, επίσης, από την συγκεκριμένη πελάτισσα να μην παραγγείλει ξανά από τους ίδιους.
Η ανάρτηση του σουβλατζίδικου για στη ρατσιστική συμπεριφορά της πελάτισσας
«Να σας συστήσουμε τον Deep. Ο Deep δεν είναι απλώς διανομέας του Μπερκέτι...είναι ο πιο αξιόλογος άνθρωπος και πια οικογένειά μας. Και εσείς κυρία μου καλή που μας ζητήσατε να μη σας στείλουμε μελαμψό διανομέα...παρακαλούμε να μην ξαναπαραγγείλετε από εμάς. Δεν σας θέλουμε εμείς για πελάτισσα.
Με εκτίμηση
Η ομάδα του Μπερκέτι».
ΒΡΕΙΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK
ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ ΣΤΟ You Tube
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ:
Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το STILIDA NEWS δεν υιοθετεί καθ' οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή.
Δεν πρόκειται να λογοκρίνεται κανένα σχόλιο που θα περιλαμβάνει καλοπροαίρετη κριτική ή θα διορθώνει κάποιο δικό μας σφάλμα.Τα συκοφαντικά, υβριστικά, απειλητικά, εκβιαστικά, ρατσιστικά ή κοινωνικού αποκλεισμού μηνύματα θα διαγράφονται.
ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙ ΤΟ ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟ ΔΥΝΑΤΟ.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.