Αν μπορούσαμε να κάνουμε ένα άλμα πίσω στον χρόνο, θα διαπιστώναμε πως ο κόσμος πριν από 40 χρόνια δεν είχε καμία σχέση με τον σημερινό. Εκείνο που διαφοροποιεί σε τόσο μεγάλο βαθμό τις δύο εποχές είναι το πέρασμα στην ψηφιακή εποχή και οι τεράστιες δυνατότητες που έχουμε αποκτήσει χάρη στην τεχνολογική πρόοδο και στη διασύνδεση όλου του πλανήτη μέσω του Διαδικτύου.
Σήμερα πια είναι εντελώς διαφορετικός ο τρόπος που εργαζόμαστε, διασκεδάζουμε, ακούμε μουσική, ψυχαγωγούμαστε, φλερτάρουμε και ερωτευόμαστε. Και βέβαια είναι διαφορετικός ο τρόπος που αγοράζουμε προϊόντα και υπηρεσίες, ενεργούμε ως καταναλωτές, αναζητούμε ευκαιρίες και πληρώνουμε γι’ αυτές.
Οι παραδοσιακές βιτρίνες αντικαταστάθηκαν πλέον από την κατασκευή eshop στις οθόνες των υπολογιστών, αφού οι επιχειρήσεις, ακολουθώντας το ρεύμα και τις επιταγές της σύγχρονης εποχής, δηλώνουν παρούσες στο Ίντερνετ και ανεβάζουν εκεί τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρουν, σε ιστοσελίδες που έχουν κατασκευαστεί γι’ αυτόν ακριβώς τον σκοπό ή σε προφίλ που διατηρούν σε δημοφιλή μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook, το Twitter και άλλα, που χρησιμοποιούνται ευρέως από τη νέα γενιά.
Οι παραδοσιακές βιτρίνες αντικαταστάθηκαν πλέον από την κατασκευή eshop στις οθόνες των υπολογιστών, αφού οι επιχειρήσεις, ακολουθώντας το ρεύμα και τις επιταγές της σύγχρονης εποχής, δηλώνουν παρούσες στο Ίντερνετ και ανεβάζουν εκεί τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρουν, σε ιστοσελίδες που έχουν κατασκευαστεί γι’ αυτόν ακριβώς τον σκοπό ή σε προφίλ που διατηρούν σε δημοφιλή μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook, το Twitter και άλλα, που χρησιμοποιούνται ευρέως από τη νέα γενιά.
Η τεράστια απήχηση των νέων τεχνολογιών και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης αποτελεί ένα προνομιακό πεδίο για τις σύγχρονες και ευέλικτες επιχειρήσεις, αφού έτσι γίνονται ευρέως γνωστές, φτάνουν σε όλους τους χρήστες στον πλανήτη και ταυτόχρονα δεν χρειάζεται να πληρώσουν μια περιουσία για να διαφημιστούν. Η κατασκευή και η «ενοικίαση» μιας ενημερωμένης ιστοσελίδας δεν είναι σήμερα καθόλου κοστοβόρα για μια εταιρεία.
Δεδομένου, μάλιστα, ότι τα τελευταία χρόνια το Ίντερνετ κάνει θραύση στις νεότερες γενιές και έχει εκτοπίσει την τηλεόραση που κάποτε ήταν η βασίλισσα της οικιακής ψυχαγωγίας, ενώ το κόστος διαφήμισης στο Διαδίκτυο είναι κατά πολύ μικρότερο από αυτό που απαιτεί ο τηλεοπτικός χρόνος, είναι λογικό η διαφήμιση να έχει περάσει πια στις οθόνες των υπολογιστών, των τάμπλετ και των κινητών τηλεφώνων.
Ως εκ τούτου, αυτό που λέγαμε κάποτε «μάρκετινγκ» έχει αντικατασταθεί από τον όρο «ψηφιακό μάρκετινγκ» ή προώθηση ιστοσελίδων. Αυτό συμβαίνει γιατί ο δυνητικός πελάτης μιας εταιρείας έχει αλλάξει σε σχέση με τον πελάτη των προηγούμενων εποχών. Πλέον οι επιχειρήσεις προσαρμόζουν την παραγωγή τους με βάση όχι μόνο τις ανάγκες του καταναλωτή, αλλά και τις τάσεις που επικρατούν στα social media, τις καταναλωτικές συνήθειες, τη μόδα και τις προτιμήσεις των χρηστών των κοινωνικών δικτύων.
Οι νέες συνθήκες που έχουν διαμορφωθεί έχουν αλλάξει και τον τρόπο λειτουργίας των εταιρειών, σε βαθμό να μιλάμε σήμερα για «ηλεκτρονικά καταστήματα», με τα φυσικά καταστήματα να έχουν μειωθεί κατά πολύ και να λειτουργούν κυρίως υποστηρικτικά στα ψηφιακά. Και επειδή, ως γνωστόν, η Φύση απεχθάνεται το κενό, υπάρχουν αντίστοιχες επαγγελματικές ειδικότητες που στελεχώνουν αυτά τα ηλεκτρονικά καταστήματα και δίνουν διέξοδο σε μεγάλη μερίδα εργαζομένων, κυρίως νέων, που αναζητούν ευκαιρίες για εργασία σε έναν χώρο που διαρκώς ανθεί και διευρύνεται.
Κάθε επιχείρηση, λοιπόν, που θέλει να βλέπει όχι μόνο το παρόν αλλά και το μέλλον οφείλει να… θωρακιστεί ψηφιακά και να λειτουργεί παράλληλα στον χώρο του Διαδικτύου, να διαφημίζεται σε αυτόν και να δώσει προτεραιότητα στην ψηφιακή της διάσταση, αφού αυτή είναι εκείνη που θα της προσδώσει κύρος, αναγνωρισιμότητα και ισχυρό προφίλ, σε μια αγορά που κινείται πια σύμφωνα με τους ρυθμούς του Διαδικτύου.
Για περισσότερε πληροφορίες https://www.aboutnet.gr
ΒΡΕΙΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK
ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ ΣΤΟ YOU TUBE
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ:
Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το STILIDA NEWS δεν υιοθετεί καθ' οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή.
Δεν πρόκειται να λογοκρίνεται κανένα σχόλιο που θα περιλαμβάνει καλοπροαίρετη κριτική ή θα διορθώνει κάποιο δικό μας σφάλμα.Τα συκοφαντικά, υβριστικά, απειλητικά, εκβιαστικά, ρατσιστικά ή κοινωνικού αποκλεισμού μηνύματα θα διαγράφονται.
ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙ ΤΟ ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟ ΔΥΝΑΤΟ.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.