Η επιστήμη και ο ρυθμός ανάπτυξης της σύγχρονης ζωής έφερε αλλαγές όχι μόνο στην καθημερινότητά μας αλλά και στον χαρακτήρα μας .Τον περασμένο αιώνα τα παιδιά μεγάλωναν στις αλάνες και οι συναναστροφές τους ήταν από τον κύκλο της οικογένειας , τους συγγενείς η τη γειτονιά.
Τα παιχνίδια των παιδιών απλά διαμόρφωναν χαρακτήρα μέσα από την επικοινωνία και η εικόνα δεν αποτελούσε την κύρια κύρια μορφή της μετάδοσης της γνώσης.
Ο ελεύθερος χρόνος των παιδιών ήταν σαφώς μεγαλύτερος από τον χρόνο των παιδιών του σήμερα και τα παιδιά μελέτες δείχνουν ότι ήταν λιγότερο αγχωμένα.
Τα παιδιά του σήμερα φυλακίζουν την διασκέδασή τους στο πλαίσιο μιας οθόνης ,στριμώχνονται στις αίθουσες διδασκαλίας ,χάνονται στις διάφορες περιττές η μη δραστηριότητες που άλλες ωφελούν κι άλλες όχι και ξεχνούν να ζήσουν την παιδικότητα τους και την ανεμελιά τους.
Τα οπτικά ερεθίσματα των παιδιών του σήμερα περιέχουν σεξ και βία κι αυτό κάθε άλλο παρά θετική επίδραση έχει στη διαμόρφωση του χαρακτήρα τους.
Οι αλλαγές της εποχής έφεραν και τις αλλαγές στο εκπαιδευτικό σύστημα κι έτσι ούτε στο σχολείο τα παιδιά βρίσκουν τις ευκαιρίες που θα τους επέτρεπαν να αξιοποιήσουν τα καλά σημεία του χαρακτήρα η τα ταλέντα τους.
Το σχολειό ως μικρόκοσμος της κοινωνίας λειτουργεί με τέτοιο τρόπο που δημιουργεί άτομα που στερούνται δημιουργικότητα άτομα στεγνά από θέλω που παπαγαλίζουν με ευκολία κείμενα κι έχουν χάσει το ιδιαίτερο τυχών ταλέντο τους αυτό που θα τους επέτρεπε να κάνουν μια εργασία που αγαπούν και να είναι ευτυχισμένοι στην ενήλικη ζωή τους. Η φύση αντικατασταθηκε με την χρήση του ίντερνετ και η ανθρώπινη επικοινωνία με την τηλεόραση.Το λεξιλόγιο των παιδιών είναι φτωχό. η γραφή τους στερεότυπη και κοινή με τους χαρακτήρες να μοιάζουν σα να βγήκαν από υπολογιστή και οι σκέψεις τους για την ομορφιά της ζωής ,τη χαρά και την αγάπη ανύπαρκτες.
Η έλλειψη επικοινωνίας οδηγεί μακροπρόθεσμα σε πολλά προβλήματα. Το άτομο σωματοποιεί το άγχος του και τη πίκρα του και οι αρρώστιες εμφανίζονται στο σώμα φέροντας σοβαρά προβλήματα στην υγεία των αυριανών ενηλίκων.
Οι ψυχοσωματικές ασθένειες . το στρες , η κατάθλιψη είναι αποτελέσματα αυτής ακριβώς της κακής χρήσης του χρόνου της παιδικής ηλικίας γιατί τα σημερινά παιδιά είναι οι αυριανοί ενήλικες ,ενήλικες σαν κι αυτούς που βλέπουμε να περιφέρονται τα πρωινά στα μέσα μεταφοράς ,σκυθρωποί , κουρασμένοι, με κενά βλέμματα.
Σαν κι αυτούς τους ενήλικες που ζουν μια καθημερινότητα που δε διάλεξαν απλά για να επιβιώσουν Σαν κι αυτούς τους ενήλικες με τα κενά , με τα προβλήματα, με τις ψυχικές ελλείψεις.
Ενήλικες που προσπαθούν να μάθουν να καλύψουν τα κενά τους με πράγματα και καταστάσεις που δημιουργούν μεγαλύτερα κενά.
Ενήλικες που δε θα καταλάβουν ποτέ ότι για το κενό τους οφείλεται η κενή χαμένη τους παιδικότητα κι αυτό δε θα θελε κανείς να είναι το μέλλον του παιδιού του.
Μαίρη Κουτρούμπα
Μ.Κ♥
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ:
Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το STILIDA NEWS δεν υιοθετεί καθ' οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή.
Δεν πρόκειται να λογοκρίνεται κανένα σχόλιο που θα περιλαμβάνει καλοπροαίρετη κριτική ή θα διορθώνει κάποιο δικό μας σφάλμα.Τα συκοφαντικά, υβριστικά, απειλητικά, εκβιαστικά, ρατσιστικά ή κοινωνικού αποκλεισμού μηνύματα θα διαγράφονται.
ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙ ΤΟ ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟ ΔΥΝΑΤΟ.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.