Social Icons

Τετάρτη 22 Δεκεμβρίου 2010

Απάντηση κας Καραγεώργου - Σχορετσανίτη στην επιστολή του κ. Γκλέτσου


                   
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ                              ΣΤΥΛΙΔΑ  22/12/10                     
ΝΟΜΟΣ ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ                                                       ΑΡΙΘΜ. ΠΡΩΤ.: 10327                                               
ΔΗΜΟΣ ΣΤΥΛΙΔΑΣ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΗΜΑΡΧΟΥ
Διεύθυνση : Ελ. Βενιζέλου & Θερμοπυλών
ΤΗΛ : 22380  24831
Fax : 22380 24831
e-mail : dimarxosstylidas@gmail.com
                                                                
ΠΡΟΣ
Τον κ. Απόστολο Γκλέτσο

Κύριε Γκλέτσο,

Διαβάζοντας την υπ’ αριθμ. 10327/17-12-2010 επιστολή σας σχετικά με την μετεγκατάσταση των υπηρεσιών του Δήμου στο κτίριο του παλαιού Α΄ Δημοτικού Σχολείου της Στυλίδας – την οποία εκτός από την ανάρτησή της σε ιστοσελίδες, δημοσιεύσατε και σε τοπικές εφημερίδες της Λαμίας – διαπίστωσα με λύπη μου ότι στο πρώτο κείμενο που υπογράφετε ως νεοεκλεγείς Δήμαρχος του νέου Δήμου χωρίς να έχετε ακόμη αναλάβει τα καθήκοντα σας, χρησιμοποιείτε ύφος επιθετικό έως και απειλητικό για το πρόσωπό μου.

Θέλω να πιστεύω ότι αυτό οφείλεται στον παρορμητικό χαρακτήρα και την άγνοιά σας για την λειτουργία του Δήμου και ότι πολύ σύντομα θα διαπιστώσετε πως με τέτοια νοοτροπία δεν αντιμετωπίζονται αποτελεσματικά τα πολύ δύσκολα προβλήματα, μπροστά στα οποία θα βρίσκεστε συνεχώς.
Από την πλευρά μου θα σας απαντήσω – όχι βέβαια σε ανάλογο ύφος – και θα σας ενημερώσω πλήρως για το συγκεκριμένο θέμα της επιστολής σας.
1. Το παλαιό Α΄ Δημοτικό Σχολείο της πόλης μας, (κτισμένο το 1910) εκτός από την παλαιότητά του, είχε πληγεί από τους σεισμούς και χωρίς τις στοιχειώδεις υποδομές ήταν πλέον ακατάλληλο για τη στέγαση μικρών μαθητών.
Μετά από προσπάθειες 25 ετών για την κατασκευή νέου Σχολείου, καταφέραμε επί Δημαρχίας μου, την ένταξη του έργου σε πρόγραμμα ΕΠΕΑΕΚ, του Υπουργείου Παιδείας, που ολοκληρώθηκε και από το 2009 εγκαταστάθηκαν και λειτουργούν σ’ αυτό, το Α΄ Δημοτικό Σχολείο και Νηπιαγωγείο.
Το παλαιό κτίριο, εγκαταλελειμμένο πλέον αλλά συνδεδεμένο με την ιστορία της πόλης και τις αναμνήσεις των Στυλιδιωτών κάποιας ηλικίας, έπρεπε είτε να κατεδαφιστεί ή να αναπαλαιωθεί για κάποια συγκεκριμένη χρήση, χωρίς ωστόσο καμιά προοπτική χρηματοδότησής του από κάποιο πρόγραμμα.
Τότε εντελώς προσωπικά, είχα την ιδέα της αποκατάστασης του παλαιού κτιρίου με χρηματοδότηση από τον προϋπολογισμό του Δήμου, προκειμένου να στεγαστούν οι υπηρεσίες του, κάποιες απ’ τις οποίες ήταν εγκατεστημένες σε μισθωμένα ακίνητα. Η πρότασή μου αυτή εγκρίθηκε από το Δ.Σ. ακόμα και με την ψήφο ορισμένων συμβούλων της μειοψηφίας. Επειδή όμως η συνολική δαπάνη του έργου δεν ήταν δυνατόν να εγκριθεί και να διατεθεί εφ’ άπαξ, εξ’ αιτίας της οικονομικής αδυναμίας του Δήμου για κάτι τέτοιο, το έργο ολοκληρώθηκε σταδιακά με αναμορφώσεις του τεχνικού προγράμματος και του προϋπολογισμού. Δεν έλειψαν βέβαια οι κατηγορίες εις βάρος μου μέσα στο Δ.Σ., με πρόσχημα τις «κατατμήσεις έργων».
Ελπίζω πως σήμερα δεν μπορούν να επιμένουν στις κατηγορίες τους αυτές καθώς οι εξελίξεις με τον “Καλλικράτη” με δικαιώνουν πλήρως.
Πρέπει όμως να ληφθεί υπόψη ότι η πρότασή μου για την αποκατάσταση του παλαιού κτιρίου και την στέγαση σ’αυτό υπηρεσιών του Δήμου, δεν έγινε γι’ αυτές του “Καλλικράτειου” Δήμου Στυλίδας, για τον απλούστερο λόγο ότι τότε ο “Καλλικράτης” και η τελική του μορφή, δεν είχαν καν δρομολογηθεί. Κατά συνέπεια η ιδέα μου για την πραγματοποίηση του συγκεκριμένου έργου πρέπει νομίζω να θεωρηθεί ευτύχημα, καθώς είναι ήδη έτοιμο να στεγάσει τις υπηρεσίες του διευρυμένου πλέον Δήμου Στυλίδας.
2. Μου επιρρίπτετε την ευθύνη ότι : α) δεν φρόντισα για την απαιτούμενη επαύξηση της ισχύος του ηλεκτρικού ρεύματος της Δ.Ε.Η. β) τη μεταφορά του κέντρου “ΣΥΖΕΥΞΙΣ” και γ) για την καθαριότητα του χώρου.
Θα έπρεπε όμως να γνωρίζετε ότι τη δαπάνη των 7000 € για την επαύξηση της ισχύος του ρεύματος, η Οικονομική Υπηρεσία του Δήμου δεν είχε τη δυνατότητα τη δεδομένη χρονική στιγμή να καταβάλει (προεκλογικά). Η δαπάνη αυτή απαιτεί έκδοση ΧΕΠ, ορισμό υπολόγου και απόδοση λογαριασμού, ο οποίος δεν επιτρέπεται τον τελευταίο μήνα του έτους (αρ. 32).
Όσο για τη δυνατότητα συμψηφισμού της συγκεκριμένης δαπάνης με τους περιοδικούς λογ/σμούς της Δ.Ε.Η. σε βάρος του Δήμου, ο κίνδυνος να θεωρηθεί αυτό ως έντεχνη αποφυγή του ελέγχου από τον Επίτροπο του Ελεγκτικού Συνεδρίου και τον καταλογισμό της ευθύνης σε προσωπικό επίπεδο, είναι προφανής. Έχω κάθε δικαίωμα να υποθέσω ότι σεις ο ίδιος ο οποίος έχετε κάνει ήδη προσφυγή στη Περιφέρεια για τον έλεγχο νομιμότητας των αποφάσεων του τελευταίου Δ.Σ., (29/11/2010) θα ήσασταν ο πρώτος που θα προσβάλατε μια τέτοια απόφαση για τον τρόπο καταβολής της δαπάνης των 7.000 €.
Αλλά και για τη μεταφορά του κέντρου “ΣΥΖΕΥΞΙΣ” απορώ για την απαίτησή σας να το πραγματοποιήσει η “απερχόμενη Δήμαρχος” – όπως αυτάρεσκα συνεχώς με αποκαλείτε – όταν αυτή προϋποθέτει τον προσδιορισμό των Υπηρεσιών που θα εγκατασταθούν στο κτίριο που αποκαταστάθηκε, την διάταξη τους μέσα σ’ αυτό και πολλές άλλες προϋποθέσεις, και δεν επιτρέπεται να γίνει ερήμην των άλλων Δήμων που συνενώθηκαν με τη Στυλίδα. Αυτό όμως δεν είναι υποχρέωση δική μου αλλά δική σας. Δική μου υποχρέωση είναι η παράδοση ενός Καποδιστριακού Δήμου σε πλήρη και άρτια λειτουργία πράγμα που πράττω και κανείς δεν μπορεί να το αμφισβητήσει. Η επί πλέον παράδοση ενός ανακαινισμένου κτιρίου, δεν ήταν υποχρέωσή μου αλλά τελικά αποδεικνύεται ευεργέτημα για το νέο Δήμο.
Για την καθαριότητα των χώρων του κτιρίου, είναι νομίζω υπερβολικό να με κατηγορείτε, όταν είναι προφανές ότι αυτό είναι υπόθεση δυο – τριών ημερών από πλευράς της υπηρεσίας καθαριότητας που έχει την ευχέρεια να το πραγματοποιήσει χωρίς καμιά δική μου εντολή αλλά απλά και μόνο με τον συνήθη προγραμματισμό υπό την καθοδήγηση και εποπτεία του αρμοδίου προϊσταμένου τμήματος.
3. Η επιστολή – κατηγορητήριο που μου αποστείλατε, είμαι βέβαιη ότι είναι αποτέλεσμα προτροπής κάποιων στελεχών της Τεχνικής Υπηρεσίας του Δήμου.
Γνωρίζετε όμως ότι η Τεχνική Υπηρεσία εκεί όπου ακόμα στεγάζεται, λειτουργεί άψογα και με πλήρεις ανέσεις. Έπρεπε συνεπώς να αναρωτηθείτε γιατί κόπτονται για την άμεση μεταστέγαση τους; την απάντηση θα έπρεπε να τη γνωρίζετε και σεις.
Δεν είναι όμως αντιδεοντολογικό και δείγμα μιας καταστροφικής υπαλληλικής νοοτροπίας – που δεν θα έπρεπε να υποθάλπετε ως νέος Δήμαρχος, – κάποιων στελεχών ενός μόνο Δήμου, όσο και αγνές να είναι οι προθέσεις τους, να προαποφασίσουν για τη διάταξη των γραφείων και γενικότερα του συνολικού χώρου, αγνοώντας τους συναδέλφους των άλλων δύο Δήμων;
Αναφέρετε στην επιστολή, ότι άλλοι Δήμοι έχουν ήδη (όχι είδη όπως γράφετε) προβεί στην μεταστέγαση και λειτουργία των κεντρικών τους υπηρεσιών όπως π.χ. ο Δήμος Λαμίας.
Μπορείτε να μου αναφέρετε κάποιον απ’ αυτούς τους Δήμους π.χ. της Φθιώτιδας; Για το Δήμο της Λαμίας, που ανήκει στις λίγες περιπτώσεις που δεν κατάφερε να αποκτήσει ιδιόκτητο Δημαρχείο (πλην του πολύ μικρού παλαιού), σας πληροφορώ ότι η μεταστέγαση στο παλαιό Νοσοκομείο της Πόλης, είχε ήδη δρομολογηθεί πριν από τον “Καλλικράτη” γιατί ήταν υποχρεωμένος να εγκαταλείψει το μισθωμένο ακίνητο που μέχρι σήμερα στεγαζόταν.
Ο Δήμος Στυλίδας, συμπληρωματικά έστω,είναι από τις σπάνιες περιπτώσεις – αν όχι μοναδική – που βρέθηκε με έτοιμο κτίριο για τη νέα του διευρυμένη μορφή.
5. Κάνετε λόγο στην επιστολή σας για πολιτική πικρία ή σκοπιμότητα από την πλευρά μου, προφανώς επειδή δεν εκλέχτηκα και πάλι Δήμαρχος Στυλίδας. Σ’ ένα επίσημο έγγραφό σας θα έπρεπε να αποφύγετε τέτοια αναφορά, που αποτελεί για μένα προσωπική προσβολή όταν μου αποδίδετε τις ενέργειές μου για θέματα λειτουργίας του Δήμου σε τέτοιες σκοπιμότητες. Αποδέχομαι την λαϊκή ετυμηγορία χωρίς αυτή να επηρεάζει τις ενέργειές μου ως Δημάρχου ακόμα της Στυλίδας, ανεξάρτητα αν αυτή είναι σωστή ή λαθεμένη, όπως πολύ συχνά συμβαίνει στη χώρα μας και διαπιστώνεται εκ των υστέρων.
Οι πάντες κρινόμαστε και επανακρινόμαστε συνεχώς και σημασία έχει η τελική κρίση για τον καθένα μας, όταν θα έχουμε οριστικά αποχωρήσει από την οποιαδήποτε δραστηριότητά μας στην Τοπική Αυτοδιοίκηση και όχι μόνο.
6. Σε κάθε περίπτωση, προσωπικά, ως επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας του Δ.Σ. Στυλίδας, μαζί με τους εκλεγμένους συνεργάτες μου, είμαστε αποφασισμένοι ν’ασκήσουμε τα καθήκοντά μας εποικοδομητικά για την ανάπτυξη του νέου Δήμου και θα είμαστε συμπαραστάτες σε κάθε σωστή και γόνιμη ενέργειά σας.
Δικό σας είναι το πρόβλημα μιας αποτελεσματικής και καρποφόρου λειτουργίας του Δ.Σ., χωρίς παρορμητικές, άσκοπες και ζημιογόνες αντιπαραθέσεις, που στη σημερινή δύσκολη συγκυρία της χώρας μας, αλλά και των “Καλλικρατικών Δήμων ”, μπορεί να αποβούν καταστροφικές.


Η ΔΗΜΑΡΧΟΣ

ΑΛΕΚΑ ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΟΥ – ΣΧΟΡΕΤΣΑΝΙΤΗ

21 σχόλια :

  1. ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΑ ΛΕΕΙ Η ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΣΤΥΛΙΔΑΣ Κ ΚΑΡΑΓΙΩΡΓΟΥ ΣΥΜΦΩΝΩ ΣΕ ΟΛΑ ΠΟΥ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΗΚΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΔΙΑΤΎΠΩΣΕ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΗΣ . Ο ΔΙΕΥΡΗΜΕΝΟΣ ΠΛΕΟΝ ΔΗΜΟΣ ΣΤΥΛΙΔΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΜΕ ΑΝΕΒΑΣΜΕΝΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΜΑΣ . ΗΘΕΛΑ ΟΜΩΣ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ..ΤΟ ΑΝΕΦΕΡΕ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΣΗΜΕΙΟ ΚΑΙ Η ΙΔΙΑ ΟΤΙ ΤΟ ΚΤΙΡΙΟ ΕΙΧΕ ΠΛΗΓΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΕΙΣΜΟΥΣ . ΟΙ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΕΙ ΤΗΝ ΑΚΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΚΤΙΡΙΟΥ Η΄ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΣΕΙΣΜΟΥ ;;; ΠΟΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΕΧΟΥΝ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΚΤΙΡΙΟΥ ΚΑΙ ΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΧΡΗΣΗ ! ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. η αναφορά σ' ένα εκ παραδρομής ορθογραφικό λάθος δείχνει πως η κυρία δήμαρχος ψάχνει κάτι για να πει μια και δεν έχει και πολλά να καταλογίσει στον κο Γκλέτσο. ωραίο επίπεδο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΞΕΤΙΝΑΓΜΑ...ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπράβο ρε Αλέκα! Σκίζεις για άλλη μια φορά! Γκλέτσο περιμένουμε απάντηση αλλά τι να πεις ... να το σκέφτεσαι πιο πολύ όταν στέλνεις επιστολές! Η ημιμάθεια λένε ότι είναι χειρότερη από την αμάθεια κ. Γκλέτσο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φίλε kwstas I, άμα από το παραπάνω κείμενο κοιτάς το ορθογραφικό μόνο...
    πολύ φοβάμαι ότι έχεις χάσει το δάσος.

    Καλό είναι όσοι συμβουλεύουν ή γράφουν για το Κο Γκλέτσο να ψάχνουν τα πράγματα καλύτερα.
    Τον εκθέτουν πριν καλά καλά ορκιστεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΠΡΟΧΘΕΣ ΣΤΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΗΤΑΝ ΑΚΟΜΗ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΣ...ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΕΙ ΘΑ ΜΑΘΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. .ειναι για γελια και για κλαματα οπως ανεφερε ο παραπανω ανωνυμος το κτιριο ειναι ακαταλληλο για χρηση λογω των σεισμων . μια σειρα ομως συμπολιτων μας αντι να ασχοληθουν με αυτο το σοβαρο θεμα ασχολουνται ποιος τα ειπε πιο καλα ο νεος δημαρχος η ή πρωην δημαρχος λυπαμαι για λογαριασμο τους και μετα ψαχνουμε να βρουμε για ποιο λογο η περιοχη ειναι τοσο πισω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η Αλεκα στο φυλλαδιο που εβγαλε προεκλογικα για την οικονομικη κατασταση του Δημου - δηθεν απολογισμο - δεν χρεωε 146.000 για την ανακαινιση του παλαιου σχολειου??? τα τσεπωσανε καλα τα κολληταρια μου φαινεται και εσεις διαβαζετε επιστολες σημερα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. 4:57 διάβασε το φυλλάδιο καλά της Αλέκας και μη λες μπούρδες. Το ποσό είναι κατά πολυ μικρότερο ..12,000 ευρώ. Δεν πάμε καλά. Ελέγξε κάτι πριν το γράψεις! ΕΛΕΟΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αγαπητε 5:30 απο το ίδιο φυλλάδιο που διαβάζεις και εσύ, το οποίο δυστυχως για εσενα το δεν το πεταξα μετα τις εκλογες :
    1)Διαμορφωση αιθουσων κτιριου 1ου Δημοτικου Σχολειου προϋπολογισμος 49.600 ευρω
    2)Αξιοποιηση του κτιριου του παλαιου 1ου Δημοτικού Σχολειου για τη στεγαση των υπηρεσιων του Δημου προϋπολογισμος 120.000 ευρω
    3)Προμηθεια χωρισματων γυψοσανιδας νεων διοικητικων υπηρεσιων του Δημου και προμηθεια οροφης γυψοσανιδας 23.000 ευρω
    Συνολο προϋπολογισμου για εργασιες που αφορουν τη διαρυθμιση το βαψιμο και οχι τη βελτιωση στατικοτητας του κτιριου απο τρια διαφορετικα εργα 192.600 ευρω.
    Αυτα περι μπουρδολογιας και παραπληροφορησης των αναγνωστων !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ολοκλήρωση εργασιών (Παλαιού) 1ου Δημοτικού Σχολείου του Δήμου Στυλίδας
    Η Δήμαρχος προκηρύσσει ανοιχτό διαγωνισμό για την ανάθεση του έργου , προϋπολογισμού 107.000,00 € με ΦΠΑ και χρηματοδοτείται από Δ.Π. Ο Διαγωνισμός θα γίνει στις 18 Μαΐου 2010 και ώρα 10:00πμ στο Δημοτικό κατάστημα.Πληρ. κα Τσαγιάννη.
    28.04.2010 !!!!!!!!!!!!!!!!
    ________________________________________

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΤΕΛΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΘΙΑΣΟ ΓΚΛΕΤΣΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΠΛΗΞΟΥΜΕ ΓΙΑ 3.5 ΧΡΟΝΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. φίλε ανώνυμε, αναφέροντας το ορθογραφικό λάθος ήθελα να δείξω από που πάει και πιάνεται η κυρία δήμαρχος! συμπεριφορές το λιγότερο ανώριμες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τελικά πόσο κόστισε η ανακατασκευή του σχολείου ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ενω αν εβγαινε η Αλεκα ως δια μαγειας θα ηταν ολα ετοιμα.Να φυγουν αυτοι που πηγαν την πολη 100 χρονια πισω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ναι βρε παιδιά να φύγουν οι παλιοί αλλά δεν βλέπω και καλή αρχή σε αυτούς που έρχονται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αν η προηγούμενη δημοτική αρχή πήγε τον Δήμο 100 χρόνια πίσω...να δούμε που θα μας πάει η νέα....
    το κτίριο του παλαιού δημοτικού ανακαινίστικε και αναστηλώθηκε και το είδα με τα ίδια μου τα μάτια....Κι εγώ ρωτάω....Αφού τα έφαγαν τα λεφτά όπως κάποιος είπε ο κύριος της Τεχνικής Υπηρεσίας που ήταν υπεύθυνος για την παραλαβή του γιατί το παρέλαβε??? Γιατί η επιστολή του Κου. Γκλέτσου μιλάει για 2 συγκεκριμένους ανθρώπους...Όσο για το ορθογραφικό καλά κάνει και το επισημαίνει η Δήμαρχος...Κι αυτό γιατί θα έπρεπε ο κύριος Γκλέτσος να προσέχει καλύτερα ποιος γράφει τα κείμενα που φεύγουν από το Γραφείο τύπου.Φανταστείτε αυτό το κείμενο να πήγαινε σε κάποια υπηρεσία π.χ. περιφέρεια. δεν έχω να πω κάτι άλλο...Τα συμπεράσματα για την κυρία Δήμαρχο έχουν βγεί... Και δεν είναι άσχημα.... τώρα όμως περιμένουμε τις πράξεις του νέου δημάρχου... Γιατί απο την πρώτη κιόλας μέρας κρίνεται.... Εύχομαι να τα πάει κι αυτός πολύ καλά... απλώς δεν υπάρχει περίοδο χάριτος... Και αυτό το διάλεξε ο ίδιος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΔΗΛΑΔΗ ΑΝΩΝΥΜΕ 6.42 ΑΝ ΠΗΓΑΙΝΕ Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΘΑ ΤΟΥ ΕΡΙΧΝΑΝ ΜΟΜΦΗ ;; ΡΕ ΠΛΑΚΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ! ΤΟ ΟΤΙ ΤΟ ΚΤΙΡΙΟ ΜΕ 5 ΡΙΧΤΕΡ ΘΑ ΠΕΣΕΙ ΔΕΝ ΣΕ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ;;; ΞΥΠΝΑΤΕ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!! ΘΑ ΜΑΣ ΓΡΑΨΕΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ! ΟΙ ΣΤΥΛΙΔΙΩΤΕΣ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΟΡΟΓΡΑΦΙΚΑ ΛΑΘΗ ΠΛΕΟΝ !! ΝΑ ΤΟΝ ΚΡΙΤΙΚΑΡΩ ΦΙΛΕ ΤΟΝ ΓΚΛΕΤΣΟ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ! ΕΠΙΜΕΝΩ ΠΑΝΤΩΣ ....ΤΟ ΚΤΙΡΙΟ ΜΕ 5 ΡΙΧΤΕΡ ΘΑ ΠΕΣΕΙ ! ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΗΝ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΑΝΩΝΥΜΟ 6:42
    1)ΠΩΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΟΤΙ Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΚΟΥ ΓΚΛΕΤΣΟΥ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ 2 ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΑΤΟΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΗΣ ?
    α)ΜΙΛΑΣ ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ ΤΟΥ ? β)ΤΟ ΨΥΧΑΝΕΜΙΣΤΗΚΕΣ ?
    γ)ΜΗΠΩΣ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙΣ ΤΙΣ ΕΙΚΑΣΙΕΣ ΤΗΣ ΚΑΣ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΩΣ ΑΤΥΠΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ? ( στη τελευταία περίπτωση διεκρινα καποια ασυνταξία στο τροπο της διατύπωσης και τι να πει κανεις για αυτο το <> και αυτο ειλικρινά με στεναχωρει). 2)Μπορεις να μας περιγραψεις για να μαθουμε ποιές ήταν οι εργασίες αναστύλωσης που είδες μάλιστα με τα ίδια σου τα ματια ? 3)Μάθε επίσης ότι η Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου δεν είχε κανενός είδους εμπλοκή τόσο με την επίβλεψη όσο και τη παραλαβή των έργων διαμόρφωσης του Σχολείου διότι όπως είναι γνωστό εμπίπτει στήν αρμοδιότητα της ΤΥΔΚ Φθιώτιδας. 4) Παρεπιπτόντως διαβάζοντας ξανά το σχόλιο σου και απο το νόημα της τελευταίας σου πρότασης μου λύθηκε η απορία του πρώτου ερωτηματός μου, οπότε μη μπαίνεις στο κόπο να μου τη λύσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Προς τον Ανώνυμο των 8:00.
    Δεν είπα ότι θα του κάνουνε μομφή. Απλώς είναι άδικο να μην ελέγχονται από καλούς γνώστες της Ελληνικής τα κείμενα που βγαίνουν εκ μέρους μόνο και μόνο για να μην ρεζιλεύεται με αυτός τον τρόπο ένας θεσμός... Ο θεσμός του Δημάρχου και μαζί με αυτόν ο άνθρωπος που κατέχει την θεσμική αυτή θέση.
    Όσο για τα 5 Ρίχτερ που λες δεν θα πέσει μόνο το σχολείο αδερφέ... Πήγαινε μια βόλτα στα εργατικά... Να δεις πόσα θα πέσουν...

    Όσο για εσένα Ανώνυμε των 9:03 έχεις δίκιο για τα 2 άτομα...απλώς ερμήνευσα λάθος το κείμενο...αλλά έρχομαι να σε ρωτήσω το εξής.γιατί οι υπάλληλοι και τα στελέχη της Τεχνικής υπηρεσίας δεν απευθύνθηκαν στην Δημαρχία παρά μόνο σε 2 εκλεγμένους του κυρίου Γκλέτσου...Ούτε την απερχόμενη Δήμαρχο εκπροσωπώ ούτε κανέναν.αλλά απ' όσο ξέρω για να παραλάβει ο εκάστοτε δήμος από έναν μηχανικό πρέπει να υπογράψει και η τεχνική υπηρεσία του δήμου καθώς και ο υπεύθυνος από τον Δήμο για το έργο αυτό....Η τεχνική υπηρεσία λοιπόν πώς παρέλαβε αυτό το ερείπιο που παρουσιάζουν;;;

    Πάρτε χαμπάρι πλέον ότι όταν κάποιος λέει κάτι που είναι αντίθετο στις τις δικές σας απόψεις δεν εκπροσωπεί τον αντίπαλο σας... Μην βλέπετε παντού γύρω σας εχθρούς...Μην αγχώνεστε από τώρα... Θα δούμε και το δικό σας έργο και θα σας κρίνουμε ανάλογα... Η δήμαρχος κρίθηκε... Η σειρά σας έρχεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΦΙΛΟΙ ΚΑΙ ΦΙΛΕΣ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΓΙΟΡΤΕΣ. ΣΑΣ ΔΙΑΒΑΣΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ. ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΜΕΝΕΣ ΑΠOΛΥΤΑ ΟΙ ΑΝΗΣΥΧΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΤΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΚΤΙΡΙΟΥ, ΕΝΩ ΘΑ ΣΥΣΤΗΣΩ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΑΜΕΣΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΑΠΌ ΤΗΝ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑ ΕΝΤΟΣ ΕΥΛΟΓΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΜΕ ΝΕΑ ΣΤΑΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΤΗΤΑΣ. ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ, ΚΑΜΙΑ ΜΕΤΕΓΓΑΣΤΑΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙΕΦΙΚΤΗ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΙΜΗ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ. ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ (ΔΕΝ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΩ)Η ΝΕΑ ΑΡΧΗ ΘΑ ΤΟ ΕΞΕΤΑΣΕΙ ΕΝΔΕΛΕΧΩΣ, ΠΡΙΝ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ ΤΗΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΠΩΜΙΖΕΤΑΙ ΠΛΗΡΗ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ. ΑΣ ΚΟΠΑΣΟΥΝ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΟΙ ΤΟΝΟΙ ΤΗΣ ΕΚΛΟΓΙΚΗΣ ΑΝΑΜΕΤΡΗΣΗΣ ΑΠ΄ΟΛΟΥΣ. ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΜΠΡΟΣΤΑ, ΔΗΛΑΔΗ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ.ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΑΠ΄ΟΛΟΥΣ ΣΤΝΑΙΝΕΣΗ,ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ, ΑΛΛΗΛΟΒΟΗΘΕΙΑ, ΣΥΜΠΡΑΞΗ, ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΜΕΣΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ ΣΤΑ ΚΟΙΝΑ.ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΝΙΚΗΤΕΣ ΚΑΙ ΗΤΤΗΜΕΝΟΙ. ΜΕΤΑ ΕΝΑ ΔΥΝΑΤΟ ΑΓΩΝΑ ΠΕΝΤΕ ΑΞΙΟΛΟΓΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ (ΟΥΔΕΙΣ ΔΕΝ ΥΠΟΤΙΜΑ ΚΑΝΕΝΑ, ΟΥΤΕ ΤΟΥΣ ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ, ΟΥΤΕ ΤΟΥΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΘΗΚΑΝ),ΕΡΧΕΤΑΙ ΕΝΑ ΔΥΣΚΟΛΟ 2011. ΕΝΑ ΕΤΟΣ ΣΗΜΑΝΤΙΚΩΝ ΑΛΛΑΓΩΝ ΚΑΙ ΕΞΕΛΙΞΕΩΝ ΠΟΥ ΤΟ ΠΡΩΤΙΣΤΟ ΧΡΕΟΣ ΟΛΩΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΟΡΑΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΣΤΥΛΙΔΑΣ ΤΟΥ ΜΕΛΟΝΤΟΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ. ΑΣ ΣΤΡΕΨΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΚΙ ΑΣ ΕΠΙΚΕΝΤΡΩΣΟΥΜΕ ΕΚΕΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ. Η κ. ΣΧΟΡΕΤΣΑΝΙΤΗ ΑΣΦΑΛΩΣ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΤΗΝ ΠΟΛΥΤΙΜΗ ΠΕΙΡΑ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΙΑ, Ο κ. ΓΚΛΕΤΣΟΣ ΤΗ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΠΡΑΞΗ ΤΙΣ ΕΞΑΓΓΕΛΙΕΣ ΤΟΥ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ ΟΛΩΝ.ΑΝ ΠΡΟΣΘΕΣΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΚΛΕΓΕΝΤΕΣ ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟΥΣ,ΝΟΜΙΖΩ ΕΧΟΥΜΕ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΦΥΡΑΜΑ,ΕΝΑ ΑΡΙΣΤΟ ΕΠΙΤΕΛΕΙΟ ΙΚΑΝΩΝ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΩΝ (ΘΑ ΤΟ ΤΟΝΙΣΩ) ΑΝΘΡΩΠΩΝ, ΠΟΥ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΘΑ ΕΡΓΑΣΤΟΥΝ ΜΕ ΟΜΟΨΥΧΙΑ, ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΕΠΙΤΑΣΣΕΙ Η ΠΡΟΣΦΑΤΗ ΛΑΪΚΗ ΕΝΤΟΛΗ.
    ΚΑΛΟ, ΝΕΟ, ΥΓΙΕΣ ΚΑΙ ΦΩΤΙΣΜΕΝΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΥΡΙΕΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΙ!
    ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ!
    ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΜΑΝΤΕΣ
    ΕΚΠ/ΚΟΣ- ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ
    ΔΗΜΟΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ:

Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το STILIDA NEWS δεν υιοθετεί καθ' οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή.
Δεν πρόκειται να λογοκρίνεται κανένα σχόλιο που θα περιλαμβάνει καλοπροαίρετη κριτική ή θα διορθώνει κάποιο δικό μας σφάλμα.Τα συκοφαντικά, υβριστικά, απειλητικά, εκβιαστικά, ρατσιστικά ή κοινωνικού αποκλεισμού μηνύματα θα διαγράφονται.
ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙ ΤΟ ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟ ΔΥΝΑΤΟ.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΧΟΛΙΩΝ

Για τους αναγνώστες

Τα αναγραφόμενα από τους αναγνώστες δεν εκφράζουν τις απόψεις του διαχειριστή του STILIDA NEWS και φέρουν οι ίδιοι την ευθύνη των όσων γράφουν. Τα συκοφαντικά, υβριστικά, απειλητικά, εκβιαστικά, ρατσιστικά ή κοινωνικού αποκλεισμού μηνύματα θα διαγράφονται. Σε περίπτωση που μας διαφύγει κάποιο από τα μηνύματα αυτά παρακαλούμε τον ή τους θιγόμενους να μας ενημερώσουν στη διεύθυνση gkordis@gmail.com για να διαγραφεί.

ΚΥΡΙΩΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ ΤΑ ΕΠΩΝΥΜΑ ΣΧΟΛΙΑ

Η αναδημοσίευση δε ενός άρθρου δεν συνεπάγεται και την υιοθέτηση του περιεχομένου του από το "STILIDA NEWS"






Ο διαχειριστής

Ακολουθήστε μας στο Facebook
Powered by: Internetsmash
 
 
Google Analytics Alternative